2013. március 11., hétfő

3. fejezet

Reggel komásan keltem másnaposan. A fejem szerencsére nem fájt mert este még bevettem egy Aszpirint. Húsz percig álltam a zuhany alatt elég nehezen hagytam el a meleg vizet  de  végül kimásztam a kabinból. Megszárítottam a hajam és felvettem egy kedvenc szettemet.

 A telefonommal a kezemben lementem a fölcintre. Bementem a nappaliba ahol ott voltak a fiúk is?????
- Hát ti? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Hát mi........itt aludtunk. - adta a válasz a másnapos Zayn.
- Az nagyszerű. Ti emlékeztek, hogy jutottunk haza? - leültem Holly mellé a kanapéra aki a fejét az ölembe tette.
- Mér' úgy nézünk ki? - fogta a fejét Hazza.
- Nem. Hozok nektek gyógyszert. - próbáltam fel állni.
- Ne, nem akarom, hogy elmenj. - fogta meg a kezem Ly.
- Drága csak a konyhába megyek mindjárt jövök. - nevettem.
- Siess. - mondta el haló hangon. Hát igen mindig is Holly volt aki a legközelebb állt hozzám. Kivettem egy üveg vizet a hűtőből persze bubi menteset nem akarom, hogy behányjanak itt nekem poharak gyógyszer és vissza mentem a nappaliba. Amíg a többiek próbálták rendbe hozni magukat, felderengett néhány emlék halványan. Miután bementünk ittunk, majd táncoltunk aztán megint ittunk én ki mentem elszívni egy cigit, de Louis utánam jött. Csókolóztunk és azt mondta, hogy szeret. Na és innen esett ki minden.
- Éhes vagyok. - nyavajgott Niall, kirántva a gondolataim közül.
- Már napos vagy. És még ilyenkor is éhes? - rázta a fejét Louis.
- Ez van. - rántott vállat. Miután meg etettem a haspókot a többiek kezdtek magukhoz térni.
- Nem akarjuk a mai napot együtt tölteni? - kérdezte Zayn és Cindy-re mosolygott, de ő csak fintorgott ettől a srácnak még nagyobb lett a vigyor a képén.
- Mi együtt? És mit csinálnánk? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Mondjuk elmehetnénk strandra. Ismerek egy tök jó Vízi vidámparkot . - lelkesedett Harry.
- Az király! - pattant fel Alisha. - Úúú, de mindent csak szép lassan. - ült vissza a fejét fogva. - Ne röhögj. - bökött oldalba. Miután a fiúk elmentek mi elkezdtünk készülődni. A ruhám alá felkaptam a bikinim egy táskába bepakoltam a nap tejet egy törölközőt.
Hajpánt gyanánt felraktam a fejemre egy napszemüveget és lementem. Bepattantunk Cindy kocsijába és elindultunk a fiúkhoz, mert ott talizunk. Hamar ott voltunk.  Becsöngettünk, de nem jött ki senki. Újra csöngettünk.
- Jövők.  - hallottuk Louis-t. Aztán kinyílt az ajtó és egy elég érdekes mozdulatot láthattunk Lou-tól, szerintem megcsúszott.

- Hali. Gyertek be bocsi, de még nem vagyunk kész. - mosolygott. Megkellet ráznom a fejem, hogy észhez térjek kicsit elbambultam Louis meztelen felső testén.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése